Autó utoljára

Lezárult egy fejezet. Néhány hete még írtam róla egy értékelést, kapott egy nagytakarítást, aztán meghirdettem. Nem félek a változásoktól, nem ragaszkodom a tárgyaimhoz, pillanatok alatt eladok bármit szemrebbenés nélkül. Semmi értelme drámázni, úgyis mindent csak kölcsönbe kapunk, még az életet is. Most mégis valamiért egy kicsit nehéznek éreztem a dolgomat. Pedig nem bonyolult, elég egyértelmű céldátum van a repjegyen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ma jött el az idő. Leparkoltam, üresbe tettem, kiszálltam, és becsuktam az ajtót magam után. Alább az utolsó képem róla, újra a CarMax előtt, ahonnan egy éve elhoztam. Remélem, nálam nem lesz rosszabb gazdája. Az élet már csak ilyen, néha muszáj magunk mögött hagynunk dolgokat akkor is, ha nem szeretnénk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 thoughts on “Autó utoljára

  1. Lalee

    😦 Minden gondolatoddal egyet értek. A Változás nem feltétlen rossz. Az hogy volt lehetőséged közel egy évig használni egy ilyen gépcsodát az csak Téged minősít jó értelemben 😉 Kimentél, mert volt lehetőséged, és kihasználtad az alkalmat, mert ki tudja mikor jutsz ki legközelebb. Minden tiszteletem a Tied, a Tiétek, mert megtettél (majdnem) mindent amit szerettél volna odakint. Egy igaz álom amerikai autód volt amiről itthon nagyon nagyon sokan álmodnak még azért is ölni lennének képesek, hogy egy hétvégéig a birtokukba legyen egy ilyen gép, de neked megadatott használata napi szinten. Igazán boldog lehetsz. 🙂 És köszönjük az élményeket amiket megosztottatok, és szerintem többünk nevében kérünk Titeket, hogy azért itthon is folytathatjátok a blogot, már ha lesz kedvetek. Érdekesen, jól, szórakoztatóan írtok, jó olvasni 🙂

    1. Peti

      Köszi szépen, még ha túlzásokat is írtál, örülünk, hogy érdekesnek találtad a blogot. Még nem tudjuk, hogy mi lesz vele, valószínűleg egyszerűen itt marad emléknek.

  2. Péter

    Azért én el tudom képzelni, hogy egy belső könnycsepp legördült 🙂 Legalábbis ÉN átéreztem ennek a súlyát, pedig csak egy naplót olvasgatok itt egy éve…
    Teljesen közönyös írásodból mindenesetre én némi iróniát olvastam ki.
    Azért itthon is lehet venni ilyen járgányokat (vagy alfát), maximum nem szánsz rá annyit és akkor.
    Jó utat haza!

    1. Peti

      Le voltam törve, mint a bili füle, csak nem akartam hosszan siránkozni. 🙂

      Persze, otthon is van, csak drágábban, és még azok is jellemzően idekint gombokat érő vízkáros autók. Talán arra bazíroznak, hogy otthon a többség nem néz utána, hogy hogyan lehet lekérdezni egy itteni autó előéletét. Mondjuk egyébként sem szívesen ülnék olyanban, amihez semmilyen gyári támogatás nincs a kontinensen. Majd alakul valami, végülis a busz is 200 LE fölött van, egy paraméter kipipálva. 🙂

Új hozzászólás írása

