Home, sweet home

Bár nem voltam feldobva tavasszal az újabb költözés hírétől, be kell látnom, hogy végül jól jártunk: az új albérletünk sokkal barátságosabb, tágasabb, világosabb, azonnal be is laktuk. És már cuccolás közben belémhasított a felismerés: itt a helyem! Mi várt ugyanis a folyosói közös társalgóban? Egy tálca ínycsiklandozó SÜTEMÉNY! Egy lakó csinálta, írtam is neki köszönőüzenetet, majd rendszeresen követtem, hogy válaszolt-e már – ha meg már úgyis “véletlen” arra jártam, repetázgattam is. Másnap sajnos már híre-hamva nem volt a maradéknak, ami valamilyen csoda folytán túlélte ezt az egyszemélyes inváziót, de nem baj, megvan a recept: peanut cookie.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hát így lett a házban egy titkos levelezőtársam, alias Sütislány. A héten teszek ki neki majd pogácsát, és meglátjuk, sikerül-e hagyományt teremteni 🙂

Új hozzászólás írása

