Multikulti ebéd

Február óta egyre több és több olyan csütörtök van, amikor nem rohanunk már haza angol után, hanem beülünk az asztaltársakkal még kicsit – kézzel, lábbal, nádi hegedűvel – beszélgetni meg ebédelni valahova. (Mindig hálát adok amúgy, hogy a legelső órán tök véletlen oda ültem, ahova..főleg mexikói és brazil lányok közé, ahol aztán zajlik az élet :)) A tavaszi szünetre való tekintettel múlt hétre ez az esemény egy naaagy közös tantermi ebédeléssé nőtte már ki magát, jóval több résztvevővel, és sok-sok otthonról hozott nemzeti étellel.

A helyzet hasonló volt, mint pár hónapja Frank karácsonyi buliján: egy rakat sárgás-zöldes-barnás valami, amiről fogalma sincs az embernek, hogy micsoda 🙂 És persze konstatálnom kellett, hogy ebben a rengetegben az általam vitt bakonyi csirkemell plusz galuska is tökéletesen elvegyült, egy külföldinek legalább annyira bizarrul nézhetett ki, mint nekem mondjuk a spenótos sütemény. Azért megkóstolgatták, meg én is vettem ebből-abból, szokásomhoz híven minél kockázatkerülőbben. Még ezzel sem sikerült megúsznom egy brutál csípős-curry-s csirkesalátát (mit tehettem volna, kétméteres vigyorral jött oda az indiai lány, hogy na megkóstolom-e :)), meg egy kis esti hasfájást egy romladozó bolti tojásos tésztasalátától, viszont a brazil zöldséges pite meg egy japán süti például valami isteni volt. Utóbbit (“mocsi”) gondoltam, majd el is készítem egyszer otthon mutatóba..vagy talán mégis le kéne tennem erről? 🙂 Na mindegy, jó móka volt az egész, remélem, lesz még majd ilyen.

Jöjjön egy kép is az eseményről, aminek az lehetne a címe, hogy “óvakodj az éhes lányoktól!”. (Azon nevettünk, hogy Yuta, a háttérben álló japán fiú szinte az összes fényképen az asztaltól távol ácsorog, úgy látszik, ő tényleg nem mert közelharcot vívni az amazonokkal :D)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Reklámok

2 thoughts on “Multikulti ebéd

  1. Lalee

    óóó még ha egy igazi magyaros pacalpörkölttel álltál volna oda, egy kis kocsonyával desszertnek, ahhoz mit szóltak volna ?! 🙂 :d (bár én se szeretem egyiket sem 🙂 )

Új hozzászólás írása

