Olajcsere

A múlt hétvégi újabb 1000 mérfölddel elérkezettnek láttam az időt egy olajcserére, úgyhogy gyorsan lőttem is egy kupont a Grouponon. $25-ért benne volt még egy tire rotation (az első és hátsó kerekeket felcserélik, hogy egyenletesebben használódjanak), és egy 30 pontos átvizsgálás, mondjuk ez utóbbitól nem vártam sokat. Full szintetikus olajat kértem, ami $20 extra költség volt, ill. mivel itt ugye nincs szezonális gumi, amit mindig cserélget az ember, kértem egy centírozást is, ez is $20-ba fájt. A hátsó kerekek rendben voltak, az elsőkre viszont új súlyokat ragasztottak – ezek vannak most hátul. (Még Atlantából hazafele jövet mentünk keresztül valami lapraszerelt bútoron, ami egy pickup-ról esett le előttem az autópályán, ez biztosan nem tett jót nekik…)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Most simábbnak érzem a motor járását (mondjuk gondolom anno a CarMax-ben nem a legjobb olajat kapta), azt hiszem később sem fogom kivárni a gyári ajánlást, hanem hamarabb cserélek. Habár nekem aztán nem számít, úgyis kevés ideig van csak nálam a gép, de ezek elvek. 🙂

Új hozzászólás írása

