West Palm Beach, FL

Daytona után némi Pho Ga és Com Tay Com Ga (vietnámi konyha, a Pho nevű levesük egészen hasonló volt az otthoni húsleveshez) elfogyasztása után Miami felé vettük az irányt, a következő megállónk a 200 mérfölddel délebbre lévő West Palm Beach volt. Itt már az örök nyár uralkodik. Beültünk egy Cheeburger Cheeburgerbe, ami egy ’50-es évek stílusában berendezett étteremhálózat. A hangulatot tényleg sikerült eltalálniuk, habár nem teljesen autentikusak, hiszen a Mustang Mach 1 már a ’60-as évek, de ennyi belefér. 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

A falra azok fotója kerül ki, akik az étteremben kapható legnagyobb, Pounder nevű burgert elfogyasztják – ez azért milyen prosztó dolog már, de mégis annyira illik ide. Vacilláltam, de végül inkább nem vállaltam be, csak rendeltem egy burgert 14 unciás hússal (természetesen angus). Ez 40 dekának felel meg, úgyhogy éhen azért nem maradtam, ráadásul még Nóri maradék hotdogját is én toltam be, de végül abban egyeztem meg magammal, hogy legközelebb ha ilyenben járok, és megint éhes leszek, akkor megpróbálok felkerülni a falra. Az élet nagy céljai, ugye.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A város egyébként nagyon szép, habár mi egy picit talán megjelenésileg kilógtunk, ez amolyan elit környék Louis Vitton és Gucci mintaboltokkal, az útikönyv is finoman tudtunkra adja, hogy itt nem kifejezetten a középosztálybeliek pénztárcájához méretezett árakkal lehet találkozni.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Még egy megállót tettünk Fort Lauderdale-ben, illetve igazság szerint itt már túl voltunk a naplementén, úgyhogy a tervbe vett gondolázás kimaradt, és csak kocsikáztunk a parthoz közeli részeken. Az utcák közé behozták a tengert is, így az itteni “nyomornegyedben” élő “rászorulók” lepukkant viskóik előtt autóikkal, mögöttük pedig hajóikkal parkolnak, ami vicces látvány. Szerintem meg tudnám szokni én is. 🙂

Új hozzászólás írása

