Tanksapka? Explorer?

Az odautunk nem volt teljesen zökkenőmentes, az első tankolást ugyanis a kollégámmal közösen vittük véghez, értem ezalatt, hogy ő kezdte el, és én fejeztem be. Úgy 200 mérfölddel később, Georgia államban vett valami injektortisztító lötyit, aminek betöltésekor megfogalmazódott benne a húsz forintos kérdés, hogy a tanksapka az most éppen vajon hol nyaral. Én pedig csak néztem fejem fölött a kérdőjellel, hiszen régóta nem láttam olyat, az én autóm betöltőnyílása a pisztoly bedugásakor automatikusan nyílik/csukódik. Hamar összeraktuk, hogy az bizony Nashville-ben pihen a kútfő tetején. Fasza. Szerencsére a közelben volt egy Wal-Mart, ahol találtunk is új sapkát, ami persze nem volt jó, de vissza lehetett cserélni egy másik típusra. Na ez szintén nem volt jó. Közben kiderült, hogy 2 percre van egy Advance Auto Parts is, úgyhogy a második sapka visszavitele után átmentünk oda, és kaptunk megfelelőt. Végsősoron nem volt különösebben vészes a dolog, de azért egy bő órát elbuktunk vele a keresgélés, sorban állás és egyebek miatt.

Jah, merthogy azt még szintén nem említettem, hogy a Mustang sajnos nem jött most Floridába, a kollégám Explorere ideálisabb választás volt 4 személyre (mert azért két autóval ennyien mégse menjünk már). Egy két tonnás batárról van szó, echte amcsi modell, kiszálláskor lefelé huppan az ember, a raktér meg kis túlzással megfelel az enyém utasterének. 🙂 Vezetni fura volt, kormányváltó a jobb bajuszkapcsoló helyén (természetesen automata), hatalmas üvegfelületek, a forgalmat pedig felülről lehet szemlélni. Fékezni és gyorsítani is tud, de a nagy tömeg és a magas súlypont miatt egészen más érzés, amire az automata még rátesz egy lapáttal. A Mustang tökéletes ellentéte, pedig a motoruk ugyanarra a 4 literes V6-os blokkra épül SOHC vezérléssel, azaz itt is 12 szelepből gazdálkodunk. Nem hiszem, hogy valaha is hasonló autóm lesz, így pláne nagyon örülök, hogy vezethettem ilyet hosszabb távokon. Még egy falat Amerika. 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Reklámok

Új hozzászólás írása

