Ajándék

Sokan kérdezték, hogy miket kaptunk karácsonyra, hogyan abszolváltuk az ajándékozást, pláne utazás közben…hát, sehogy 🙂 Nincs helyünk, fejenként egyetlen bőrönddel jöttünk ki, és így is már túl sok olyan aprósággal gazdagodtunk a három hónap alatt, amiket sajnos nemigen fogunk tudni hazavinni. Az egyetlen bőrönd/főnyi cuccnak egyébként sok hozadéka van: például rájön az ember, hogy mennyire nem számítanak az életben a tárgyak, vagy mérséklődik a vásárlási mániája – személy szerint nézelődni továbbra is szeretek, de most már erőteljes gátló tényező a helyhiány. Aztán ez az oka annak is, hogy a fényképeinken mindössze 3-4 szerelésben pompázunk, ezért utólag és továbbra is elnézést 😀 Viszont legalább az utazások előtti általános bepakolási rituálé nevetséges kis eseménnyé töpörödött, nincs többé fejtörés, hogy a ruhasokaságból vajh’ melyik elemeket is válasszuk ki, amelyek a legjobban fognak majd passzolni az időjáráshoz, hangulathoz és persze egymáshoz. Csak polcról a kis stóc egyben le, bőröndbe be, sitty-sutty meg is van az egész. A probléma már nem ebben, hanem abban rejlik, hogy az utazós napok száma 9, de a zokniké meg mondjuk csak 5 😀 Na de tegyük mindezt zárójelbe, a lényeg, hogy a hely kevés, a cucc meg sok, így megbeszéltük, hogy az ajándék idén hülyeség. Vagy ahogy Mr. Scrooge mondaná, humbug.

Ennek ellenére mégse volt teljesen ajándékmentes az elmúlt pár nap. Karácsony előtt angolon már meglátogatott minket Santa – természetesen Frank személyében, hiszen a Télapó valójában nem létezik. (Hupsz, bocs!) Haláli volt, ahogy sutyiban elvonult óra végén átöltözni a kis piros mellénykéjébe..a korára való tekintettel ez azért eltartott egy darabig 😀 Puttonya tele volt autentikus amcsi botos nyalókákkal, kaptam egyet én is, amit azóta már sikeresen el is törtem, de még mindig nem volt szívem megbontani.

02

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Frank egyébként másnap a hatalmas családi házában kötetlen karácsonyi partit is tartott a csoportnak, lehetett vinni barátot-barátnőt-gyerekeket is, elég sokan összegyűltünk. Persze a többség – beleértve minket is – csak makogva tudott bekapcsolódni az angol bájcsevelybe, de jól sikerült így is, sokat nevettünk 🙂 A svédasztalos vacsora amúgy a tanítványok által hozott nemzeti ételekből állt össze…és mivel a csoport közel 80%-a ázsiai, igencsak óvatosan kellett forgatnunk a kanalunkat a szusik és tormás-babos-rizses sütemények arzenáljában. Nem is nyaltuk fényesre a tányérunkat, az egyszer biztos 🙂 De nem lett semmi bajunk, pedig Petiből hangosan bukott ki magyarul, hogy ha ettől nem lesz hasmenésünk, akkor semmitől. Bánom, hogy én végül csak mezei muffint sütöttem a csoportnak, ha tudtam volna, hogy lehet vinni simán főtt kaját is, rittyentettem volna valami igazi csípős-magyarosat, amitől meg a japánok füle áll ketté 😀

Na de visszatérve az ajándékokra. Az Amazonról kaptam egy akupresszúrás matracot is karácsonyra…saját magamtól 😀 Gyakorlatilag egy kis “fakírágy” műanyag tüskékkel, elég bizarr, de sokat fáj a hátam, és a neten ezt, mint izomlazítót, nagyon dicsérték. Kíváncsi is lettem, és hát inkább itt fürödjek be vele, mint otthon háromszor annyiért 🙂 Eddig egyszer tudtam csak kipróbálni, furcsa és nem teljesen fájdalommentes, de nem rossz. Ha hosszútávon is jól szuperál, valahogy bizisten begyömöszölöm majd a poggyászomba, szerencsére egész kicsire összetekerhető.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Szülinapomra is kaptam meglepetést Petitől, a nagy napon először a tengerparton egy érmét:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ez elvileg egy ilyen elsüllyedt hajó kincsesládájában talált pénzérme replikája. Örültem neki nagyon, mivel tekergetős masinával az egész utunk alatt nem találkoztunk, így nem tudtam hozni semmilyen más kis emléket. Itthon meg aztán még egy meglepetés fogadott: Peti még korábban online rendelt nekem ajándékkártyákat a CVS Pharmacy-ba, a közeli kozmetikum- és édességparadicsomba, az kuksolt a postaládánkban 🙂 Ebbe az üzletbe heti szinten megyek nézelődni meg nyálat csorgatni angolról hazajövet, de általában sosem veszek semmit – mert minek, meg ugye a helyhiány. Az ajándékkártyákkal viszont többet kaptam, mint pár csomag nasit vagy piperét…enyém lett az ÉLMÉNY, hogy egyszer bűntudat nélkül térhettem be és szaglászhattam körbe a boltban, majd emelt fővel távozhattam két amúgy abszolúte felesleges termékkel, egy kis hajvégápolóval, és izé…egy csomag isteni citromos keksszel 😀

Ja, és ne felejtkezzünk meg a legviccesebb ajándékról, a lányok által küldött karácsonyi képeslapról sem, ami nemrég érkezett meg, és ami a véletlen kiszivárgott tervezgetése után így kétszeresen is meglepetést és örömöt okozott, köszi nagyon! 🙂 Íme közkívánatra, hohohó és “bújjék” mégegyszer mindenkinek!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Reklámok

Új hozzászólás írása

