Szerencsepénz

Munkahely híján fizetésem még továbbra sincs (bár minden nap megnézzük a postaládát, hátha véletlenül küldenek valahonnan :)), de Atlantában csoda történt velem: pénzt találtam este az utcán! Lelkesen szedegettem fel a földről a vadul csillogó érméket, majd a fényben kissé csalódottan konstatáltam, hogy mindössze 6 darab – tegyük hozzá, legalább szép tiszta és ép – egycentes boldog tulajdonosává tett a pillanat. Otthon találtam már párszor pénzt, nagyobb összeget is, és pont tökéletes időzítéssel, de ezzel nem tudtam mit kezdeni. Másnap jöttem rá, hogy a sors továbbra sem szórakozik velem, hanem előrelátóan tényleg mindig azt adja, amire épp a legnagyobb szükségem van. Mert hát mivel is lettek volna tele az atlantai kiállítások, mint…EGYCENTESEKKEL működő “collectible pennies” tekergetős masinákkal 😀

Lelkes tekergetés a CNN Centerben:

És a szerzemények:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A kólamúzeumos-jegesmedvés sajnos nem tekerős, de a többi igen. És még mindig maradt 3 szép cent a tarsolyomban 🙂

Reklámok

Új hozzászólás írása

