Megint a számok

Egy hónappal ezelőtt már fellebbentettük a fátylat blogunk látogatottsági adatairól, de továbbra sem panaszkodhatunk, sőt. Jöjjön ismét az elmúlt 30 nap statisztikája:

Egy-egy látogató már Indiából és Dél-Koreából is idetévedt, bizonyára a Hello Kitty keresőszó beütése miatt 🙂

Egyébként ahogy észrevehettétek, megújult picit a blog, leginkább azért, mert kaptunk egy fülest, hogy Firefox böngészővel angol szabályok szerinti szóelválasztásokkal jelenik meg minden szöveg. Így magyarítottuk a felületet, és mellesleg bekerült végre közkívánatra egy extra funkció is: jobb oldalt most már láthatóak a legfrissebb kommentek 🙂

5 thoughts on “Megint a számok

  1. Juci

    Az olaszországi én voltam 😀
    Egyébként tetszik az újítás 🙂
    Nem akarok nagyon kötekedni, csak néhány észrevétel: gondolom nem a ti hibátok, de a magyarítás csak részleges, nem mintha zavarna…a másik meg vagy Nóri a két balkezes, vagy itt máshogy jelenik meg az oldal, mint nálatok, de én a jobb oldalon látom a legfrissebb kommenteket. Minden esetre ez nagyon hasznos! 🙂

    1. Peti

      Jah, a felülethez tartozó szövegeket nagyrészt a WordPress írja ki, de ha megírod, hogy hol látsz még angol nyelvűt, akkor megnézzük, hogy nem lehet-e az adminban módosítani. Valóban a jobb oldalon vannak a legfrissebb kommentek, csak Nóri rosszul írta, és miután észrevettünk, a nevetés mellett kijavítani már elfelejtettük – ezt most pótoltam. Majd még biztosan ír Ő is, csak szerintem még alszik. 🙂

      1. Nóri

        Nem is aludtam, csak belülről nézegettem a szemhéjamat! 🙂
        Juci, örülök, hogy tetszik, direkt Neked tettük be a kommentkövetősdit, végre megtaláltuk 🙂

        1. Juci

          húúú dejó 😀
          Ami még angol: a kommenteléskor ahol lehet kérni, hogy küldjön levelet, ha a hozzászólásomra reagálnak.

Új hozzászólás írása

