Felvettek, de mégsem

Az utóbbi hetekben továbbra is zajlottak az elhelyezkedésemmel kapcsolatos események, de a múltkori eset óta már inkább nem mertem előre nagy dobra verni semmit. Jobban is tettem, ugyanis hiába adódott ismerősön keresztül egy másik lehetőség egy másik laborban, hiába mentem el oda is interjúra, és hiába vettek volna ott is fel (itt már némi fizetéssel, és vízumváltással, aminek a papírmunkáját el is kezdtük), tegnap több hét után végre pont került a mondat végére: mégsem működik a dolog. (Ha diák lennék, vagy lenne perpill otthon munkaviszonyom, akkor lehettem volna “exchange visitor”, így nem.) Pedig már a leendő közvetlen munkatárs srác tartott is kiselőadást a munkájáról, meg küldött cikkeket…hát ez van. Annyit felajánlott ma a főnök, hogy a heti labmeetingekre bejárhatok, megpróbálnak be is vonni majd valahogy, végülis ez is valami, csak az önéletrajzom sajnos ugyanúgy üres marad tőle. Azért még egy magyar származású kutatónál bepróbálkoztam ma e-mailben, hátha megszán 🙂

Mindenesetre most már körvonalazódik, hogy a kintlétem idejére új opciók után kell néznem, pl. angoltanfolyam, vagy ajánlottak egy oldalt, ahol online lehet jó kurzusokat hallgatni, illetve egy kis ideig tart még egy távmunkám, egy darabig azzal is elvagyok. Aztán meglátjuk, hogy alakul, otthon is elkezdem újra figyelni a lehetőségeket (nincs sok…), és ha úgy adódik, hazamegyek előbb.

Reklámok

Új hozzászólás írása

