Jogsi II.

A múlt heti elmélet után ma túl lettem a road testen is. Az első rész keretében olyan bonyolult feladatokat kaptam, mint pl. az index bekapcsolása, a duda működtetése, vagy a kézifék azonosítása az autómban. A második résznél a vizsgáztató beült mellém, és mentünk egy kört, aminek során ki kellett tolatnom egy parkolóhelyről, és volt még kb. 4 stoptábla, meg egy speed limites. Nyilatkoztam, hogy ha nem alakulnak jól a dolgok, akkor felajánlom a szerveimet (ez az infó felkerül a kártyára egy piktogram formájában), csináltak rólam fotót, és $19.50 leemelése után a helyszínen el is készült az ID-m. A héten megérkezett a végleges rendszámom is – itt nem az autóhoz tartozik, tehát eladásnál lekerül az addigi.

Hurrá, mostmár tényleg egészen emberszabásúnak tűnök, alkoholos ital vásárlásakor sem kell majd a magyar útlevelem adatainak magyarázásával fárasztanom a pénztárosokat – mert ID-t azt bizony mindenkitől kérnek ilyen esetben.

Annak, hogy innen kb. 60 mérföldre vizsgáztam, a korai dátum mellett volt egy további hozadéka is: út közben $3.35-ért vettem prémium naftát. Nashville-ben ennyiért regulart sem kapok. 🙂

Új hozzászólás írása

