Szabadidő

Sokan jeleznek vissza, hogy húú mennyi programra megyünk, meg milyen mozgalmas életet élünk idekint. Jelentem, a látszat néha csal: a hétköznap itt is szürke hétköznap, munka nélkül meg kifejezetten sötétebb 🙂 Úgyhogy sokféle pótcselekvéssel gazdagodtam már, a blogíráson felül az egyik ilyen például a főzés..íme a bizonyíték, hogy ez nem csalás, nem ámítás:

Aki ismer, az tudja, hogy micsoda éles váltás ez most nekem, legalábbis a jelenlegi napi-kétnapi szintű űzése eme becses hobbinak mindenképp. Igen nagy motiváló erő, hogy borzalmas rosszak és drágák a kifőzdei kaják itt van a zuram, akit természetesen munka után – jó háziasszony módjára – meleg ebéddel/vacsorával illendő várnom. (Megj.: a gulyáslevest amúgy együtt csináltuk, én 24 óra leforgása alatt vagy négyszer ettem belőle, szerintem ez a honvágynak egy különleges megjelenési formája lehet :))

Másik új hobbim az ősz hajszálak szedegetése. Azt hittem, csak a túl sok otthonülés tett külsőleg is nyugdíjassá (belül már kezdem erősen úgy érezni magam :)), de mikor a sokadikat (elég sokat!) fedeztem fel hirtelenjében pár napon belül, és megláttam, hogy inkább szőkék, pont a tetejük egy jó 5 centin viszont még barna, akkor jöttem rá, hogy basszus..az itteni új csodaerős hajvasalóm égette szét így – egy-két alkalom alatt – a védjegyemmé vált hajamat 😦 Tudom, irtózatosan izgalmas ez a téma, de most ez engem nagyon ledöbbentett, mert otthon évek óta használok ilyen kütyüket hővédők és mellesleg minden extra probléma nélkül. Úgyhogy a lányoknak ez legyen egy intő jel, a Remington wet2straight egy igazi vadállat, csakis a legalacsonyabb fokozaton szabad használni.. Na, de azért van öröm az ürömben, legalább hajfestékre belátható időn belül mégse kell még költenem 🙂

Ha kigyomláltam már a hajkoronámat, néha fogom magam, és lazításképp kocsikázok egyet az új járgányommal. Nem egy Mustang, de majdnem..

Vagy játszok egy partit Jack Daniel barátommal, időpontot illetően ő szerencsére elég rugalmas.

Az emlékérméket is szorgosan gyűjtögetem, ha már a magyarországi teljes készletemtől úgyis sikeresen megfosztott tavaly egy pénztárcatolvaj. (Nem járt jól, 400 Ft, ha volt benne, meg a sok kis Petivel gyűjtött érme innen-onnan, hogy tört volna le a keze.) Eddig ez a kettő van:

Érdekesség, hogy a kissé csálé Jack Daniel’s-eset teljesen a gép csinálta, ádáz módon megfosztva engem a fogaskerekek tekerésének izgalmától..hol máshol is lehetne ilyennel találkozni, mint itt, a kényelmesség hazájában 🙂 Egyébként itt átszámolva olcsóbb tekergetni, mint otthon, egy centet +2 negyeddollárost kell mindössze beáldozni, szóval végre a teljes anyagi csőd terhétől és Peti fejcsóválásától némileg mentesülve hódolhatok e szenvedélyemnek 🙂

Új hozzászólás írása

