Ablakmosó agybaj

Ha szeretnétek ablakot tisztítani úgy, hogy utána ne maradjanak foltok, csíkok, és egyéb látható szmötyik, akkor az alábbi szereket NEM javaslom:

Most vagy veszek még egyet, vagy postáztatok valakivel Clin-t otthonról, vagy csíkokon keresztül bámulom a forgalmat. Ill. még egy lehetőség, hogy elviszem autómosóba, és lemosatom az egészet, habár egyébként máshol tiszta.

Pedig Windex-szel is próbáltam, ami a Bazi nagy görög lagzi óta mint tudjuk, mindenre jó (egy vonatkozó rész a sok közül, és egy másik).

Mai agybajos posztunkat olvashattátok. 🙂

Reklámok

5 thoughts on “Ablakmosó agybaj

    1. Nóri

      Próbáltuk, igaz, csak színes katalógus volt itthon 🙂 SK álltam már neki tegnap, mert már nem hittem Petinek, de tényleg csíkos marad..

    2. Nóri

      Amúgy Anya üzenj máskor, ha netközelben leszel reggel, én a kiérkezésünkkel végre normalizálódó bioritmusomat ismét sikeresen elbaglyosítottam, szóval mehet a skype..:D

Új hozzászólás írása

