Mobil agybaj

Volt egy telefonom (1. hiba), szinte új, alig 9 éves. Aztán kaptam egy cégeset, így lett kettő (2. hiba). Amikor kijöttünk, akkor bementem egy itteni T-Mobile-ba (természetesen nem ugyanaz, mint az otthoni, tehát a lockolt telefonok között nincs SIM átjárhatóság), és vettem egy prepaid SIM kártyát, amit betettem a sajátomba + ugyanezt megcsináltuk Nóri telefonjával is, hogy ne 4 jegyű percdíjért hívhassuk egymást idekint (2 újabb hiba).

Rájöttem, hogy a régi telefonom azt csinálja, hogy ha engem hívnak az új számon, akkor a túloldalon csak zúgás hallatszik. Ha én hívok, akkor minden oké. A régi kártyámmal jó, valami inkompatibilitás lehet. Az üzletben mondták is, hogy egy kicsit már régi a telefon. A lényeg, hogy ma muszáj voltam megvenni harmadik telefonomat (5. hiba), a régibe meg visszakerült a saját kártyám. Megint bementem egy T-Mobile-ba, és mondtam, hogy szeretnék a legolcsóbb telefonból venni 1 db-ot előfizetés meg minden ilyen franckarika nélkül. Ezt adták $60-ért.

Most van egy saját itteni, egy saját otthoni, meg egy céges otthoni. Akkor most azt hiszem a céges itteni következik. Najó, ez viccnek is rossz lenne. Egy gyengébb pillanatomban ki fogom dobni mindet, egészen felerősödött már ez az évek óta tartó érzésem.

UI: A dobozban volt +1 prepaid SIM kártya, ez nem árt. Más normális embernek is van 4 kártyája.

2 thoughts on “Mobil agybaj

  1. csontz

    Akkor most már ki tudod próbálni egymagad is, hogy ha 3 telót körbepakolsz, majd középre beteszel egy popcorn kukoricát, és elkezded csörgettetni a telókat, mint állat, akkor valóban kipattog-e! 🙂 Bár ehhez még mindig kell Nóri is, akinek van még legalább egy telefonja, mert párban tudsz csak csörgetni… 😛

Új hozzászólás írása

