Körkép I.

Már kezdtem kissé begyöpösödni a szálláson, így tegnap elindultam első önálló városnéző túrámra. (Peti közben dolgozott, hahaha:P) Na nem mentem túl messzire, és motivációm elsősorban az időnként akadozó, így filmletöltést-és nézést ellehetetlenítő Internetelérhetőségből fakadt, enélkül valószínűleg a paplanok és plédek (mert kaptunk 4 plusz plédet, bizonyám!) társaságában töltöttem volna ezt a délutánt is, de mindezt tegyük zárójelbe:D

Start: Bragg Hall, Scarritt Bennett Center (212-es szoba:))

Végig a kisvárosi, kicsit meseszerű utcákon..

..ahol ha unatkoznál, akad egy kis olvasnivaló is.

Busz is akad elvétve, eddig kétszer, ha láttam összesen, így gyorsan meg is örökítettem a pillanatot, a sofőr nagy-nagy örömére..:)

És íme az elmaradhatatlan, filmekből ismert vicces tűzcsap, valamint dupla parkolóórák, amelyeknek Muzzy Gondoland-ben egykor biztosan nagyon örült volna!

Reklámok

Új hozzászólás írása

